Κυριακή 22 Μαΐου 2022

Ο καφές μετά του ωφελίμου

Πολλές φορές στα μαθήματα που διδάσκω, αναφέρομαι στη σημασία του Unique Selling Proposition (USP), της ανάγκης δηλαδή να διαφοροποιούνται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης από εκείνα/ες που προσφέρει ο ανταγωνισμός. Και επισημαίνω ότι η διακριτότητα συνιστά κρίσιμη προϋπόθεση για επιχειρηματική επιβίωση και επιτυχία, μνημονεύοντας διάφορα παραδείγματα όπως η Apple και η Tesla. Ε, ο σημερινός πρωινός μου περίπατος στη Φωκίωνος Νέγρη, μου χάρισε ακόμα ένα παράδειγμα προς μελλοντική χρήση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου