Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Take That

Πετυχαίνοντας μέσα σε δέκα μόλις μέρες πάνω από 120 εκατομμύρια views στο YouTube (ρεκόρ που κανένας άλλος καλλιτέχνης δεν πέτυχε φέτος), ο Psy αποδεικνύει πως (α) η Νότια Κορέα έχει εδραιώσει την κυριαρχία της στην διεθνή ποπ κουλτούρα, (β) η παραγωγή μουσικής έχει υποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από memes που προορίζονται κυρίως για χορευτικές προκλήσεις στο TikTok, (γ) στη συνταγή ρίχνει κανείς ό,τι του βρίσκεται (κάντρι ντυσίματα, Bollywood χορογραφίες, technopop ήχους, k-pop καλλιτέχνες, manga χτενίσματα κ.λπ.) και (δ) η επιτυχία δεν μετράται καθόλου σε πωλήσεις αυτού καθ'αυτού του τραγουδιού (έστω ως μουσικού αρχείου) ή σε αριθμό επαναλήψεων σε ραδιοφωνικές playlists. 

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που τα τελευταία δυο-τρια χρόνια παρατηρείται μια σαφής μείωση της μουσικής παραγωγής διεθνώς και που οι μουσικές των προηγούμενων δεκαετιών καταλαμβάνουν ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των συνολικών ακροάσεων (σε ραδιόφωνα, πλατφόρμες κ.λπ.). Κι αν ο Psy μού είναι τελοσπάντων συμπαθής ως σατιρική περσόνα, η τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα δεν είναι καθόλου ευοίωνη για τη μουσική. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου