Οι παραδόσεις είναι για να τηρούνται. Εξού και σκάρωσα -λίγο προχείρως και στα γρήγορα- τη λίστα μου με τις αγαπημένες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της χρονιάς. Κι αν τυχόν αναρωτιέσαι, είδα τουλάχιστον καμία εκατοστή για να καταλήξω (μετά κόπου και βασάνων) σε αυτές τις πέντε. Ναι, μπορείς να θεωρήσεις αυτή την ανάρτηση ως το δώρο σου από εμένα για φέτος.
Το πολύ το κουλουράκι, το βαριέται κι ο Άη Βασίλης. Ή για να το πούμε και πιο επιστημονικά, καλό είναι να αποφεύγονται οι μονοφαγικές δίαιτες. Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν τα τσιπς είναι σοβαρή διατροφική εναλλακτική για τον παππούλη -δεδομένων των κιλών και της ηλικίας του-, διότι με τούτα και με εκείνα αντί για χαρούμενες γιορτές, προβλέπω να κάμει βουλωμένες αορτές. Από Δευτέρα δίαιτα!
Τα ΙΚΕΑ κάνουν στόχευση στους εσωστρεφείς και αντικοινωνικούς πελάτες τους που σιχαίνονται τα χριστουγεννιάτικα πάρτυ, τα νταβαντούρια, τα ξενύχτια και τα ξεφαντώματα. Εντάξει, το brand φέτος έκλεισε τα ογδόντα, οπότε μάλλον τις περιμένεις τέτοιες ξινίλες και γεροπαραξενιές. Εγώ πάντως -που επίσης μεγαλώνω επικίνδυνα ως brand- απόλυτα τη νιώθω και πολύ την καταλαβαίνω την ανακούφιση των πρωταγωνιστών της διαφήμισης. Είναι μεγάλο πράγμα να συναρμολογεί κανείς την ησυχία του. Αν και με μία μικρή έξτρα χρέωση, έρχεται και το συνεργείο στο σπίτι να σου τη συναρμολογήσει για να μην παιδεύεσαι.
Η νεαρή Ολλανδέζα βαρέθηκε τις -μελό- οικογενειακές συνεστιάσεις με τους μπαμπάδες και τις γιαγιάδες, εξού και αποφάσισε να τους παρασύρει όλους με δόλιο τρόπο στην ακολασία των -Μακ-ντόναλντς. Πιο συγκεκριμένα, τους έκαμε πλύση εγκεφάλου με υποσυνείδητα μηνύματα και εντέλει κατάφερε να τους αποσπάσει από το πιάνο και την τόμπολα και να τους τρέξει -άρον α-ρόν να χλαπακιάσουν μερική χοληστερίνη να 'χουν να δείχνουν στο γιατρό τους. Κι αν δεν πιστεύεις σε υποσυνείδητα μηνύματα, πες μου γιατί σε έπιασε λιγούρα για μελομακάρονα μετά την ανάγνωση αυτής της παραγράφου.
Τα Jumbo σπανίως απογοητεύουν το luben / camp / cheesy κοινό τους. Έτσι και φέτος, φρόντισαν να μας τηγανίσουν το μυαλό με το φαινομενικά απλό και αθώο "Jumbo λαμπιόνια" που όμως μετά την πεντακοσιοστή δέκατη φορά που το ακούς, έχει την ίδια επίδραση πάνω σου με τρίξιμο κιμωλίας σε μαυροπίνακα. Θα μπορούσε μάλιστα να προστεθεί στη λίστα με τα κινέζικα βασανιστήρια -μαζί με το μαρτύριο της σταγόνας, την καρέκλα με τα καρφιά και το soundtrack του Frozen. Ο βασικός λόγος που θέλεις να έρθουν οι γιορτές, δεν είναι ούτε η ανταλλαγή των δώρων, ούτε ο ερχομός του νέου χρόνου. Ελπίζεις απλώς να σταματήσει η καμπάνια.
Το φετινό μήνυμα της Coca Cola είναι ότι "ζητούνται Santas" (κατά το "Ζητούνται άνθρωποι")! Διότι στην ψυχρή κι ανάποδη καθημερινότητα, είναι πράγματι πολύτιμο ένα τρυφερό χαμόγελο, μία φιλική βοήθεια, ένα ειλικρινές νοιάξιμο, μία ευγενική κίνηση, μία γενναιόδωρη πράξη. Και επειδή οι γιορτές αποτελούν ωραιότατη ευκαιρία να επανεκτιμήσουμε την ουσία των πραγμάτων, θυμήσου ότι η προσωπική σου ευτυχία και πρόοδος περνάει πράγματι μέσα από τη σχέση σου με τους άλλους. Και σε καμία περίπτωση δεν επιτυγχάνεται αν πίνεις Pepsi. Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου