Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Οι πλέον μισητές επωνυμίες ανα χώρα

Ως πλεον μισητές επωνυμίες διεθνώς, αναδεικνύονται η Sony και η Tesla. Εντούτοις κοιτώντας τον σχετικό χάρτη, παρατηρεί κανείς και πολλά παράδοξα: η Ιρλανδία ‘μισεί' την Apple (παρά το γεγονός ότι αποτελεί ως χώρα την πανευρωπαική έδρα της εταιρίας), η Ιαπωνία το Netflix (παρά τις συστηματικές του προσπάθειες για παραγωγή πρωτότυπου ιαπωνικού τηλεοπτικού περιεχομένου με έμφαση στα anime), η Κίνα την Porsche (ως σύμβολο νεοπλουτισμού), τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την Rolex (ο καθείς με το θέμα του) και η Βραζιλία το Red Bull (προφανώς συνειδητοποιώντας πως εντέλει δεν δίνει φτερά). Για την ιστορία, οι σχετικές αξιολογήσεις που αναδεικνύουν love brands & hate brands είναι αρκετά δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια, αν και η μεθοδολογία που χρησιμοποιούν είναι αρκετά ευάλωτη σε κριτική. Ίσως το πιο επιδραστικό μοντέλο, είναι το τρίγωνο του μίσους που πρότεινε ο Sternberg, σύμφωνα με το οποίο τα τρία συναισθήματα που εξάπτουν το μίσος είναι η απέχθεια (disgust), η περιφρόνηση (contempt) και ο θυμός (anger). Στην Ελλάδα, νομίζω πως μπορώ να φανταστώ επωνυμίες που εξεγείρουν τέτοιες συναισθηματικές αντιδράσεις, μακράν περισσότερο από τη Sony.

Πηγή: The Most Hated Brands in Every Country

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου