Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

The Gentlemen

Το Netflix αντιμετωπίζει τις παραγωγές του ως πολύτιμους και πολλαπλώς αξιοποιήσιμους πόρους, επενδύοντας ουχί μόνο στην διαφήμιση και προώθησή τους, αλλά πλέον σε μια πολύ πιο σύνθετη στρατηγική που εκτείνεται από το gaming και το experiential marketing ως το merchandising. Περνώντας από το εμβληματικό Truefitt & Hill, το παλαιότερο κατάστημα του κόσμου με είδη ανδρικής περιποίησης που έχει την έδρα του στο Mayfair του Λονδίνου, στάθηκα για ώρα στη βιτρίνα χαζεύοντας τα αρώματα, τα after shaves και τα λοιπά είδη υπό την επωνυμία της πρόσφατης σειράς The Gentlemen του Guy Ritchie. Αντίστοιχα, η Henry Poole & Co. σχεδίασε και πουλάει κασμιρένια μαντήλια και μανικετόκουμπα εμπνευσμένα από την αισθητική της συγκεκριμένης σειράς, η Ettinger δερμάτινα είδη, η σουηδική Härkila ανδρικά ρούχα και αξεσουάρ και η Avantcha ειδικά blends τσαγιού. Content is king.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου